неділю, 25 травня 2014 р.

100 англійських фраз для тих, хто хоче поїхати за кордон



1. Hello/ good bye Привіт/ До побачення
2. Good morning! / Good afternoon! / Good evening! – Добрий ранок/день/вечір
3. Please / thank you – Будь ласка/дякую
4. Sorry -
Вибачте
5. I don't understand. –
Не розумію…
6. Please speak more slowly. –
Говоріть, будь ласка повільніше
7. Could you repeat that? –
Чи не могли Ви б повторити?
8. What is your name? –
Яке Ваше ім’я?
9. My name is . . . . –
Моє ім’я…
10. Nice to meet you! –
Рад зустрічі…
11. How are you doing?
Як справи?
12. Can you help me? –
Чи не могли б Ви мені допомогти?
13. Let's go to... – Давай підемо (в)…
14.
I'm looking for... – Я шукаю…
15. Where is . . . the bathroom, restaurant, museum, hotel, beach, and embassy? – Де знаходиться..  ванна, ресторан, музей, готель, пляж, посольство?
16.
How do I get to ..? – Як мені потрапити?...
17.
How do you say this? – Як називається це?...
18. How much is this? –
Скільки коштує?...
19. Can I ask you a question? –
Можу я задати питання?
20. I am from . . . . –
Я з…
21. Can you help me practice English? –
Могли б мені допомогти по практикувати англійську?
22. Could you write it down on paper?-
Чи можете написати це на аркуші паперу?
23. What does this word mean? –
Що значить це слово?
24. I am hungry. –
Я голодний
25. I am thirsty. –
Я хочу пити
26. I am cold. –
Мені холодно
27. I am feeling sick. –
Я погано себе почуваю
28. How do you use this word? –
Як використовується це слово?
29. Did I say it correctly? –
Я правильно це сказав?
30. What time is it? –
Котра година?
31. This food is amazing! –
Ця їжа - надзвичайна
32. I need to go now. –
Мені пора…
33. Today, yesterday and tomorrow –
Сьогодні, вчора, завтра
34. Can you give me an example? –
Можете навести приклад?
35. Please wait a moment. – Зачекайте трішки

36. Excuse me! – Вибачте (для привернення уваги)
37.
I'm sorry to bother you – Вибачте, що Вас турбую
38. Does anybody here speak Ukrainian? –
Хтось говорить українською?
39. I don't speak English very well –
Я не дуже добре розмовляю англійською мовою
40. I speak English a little bit –
Я трішки розмовляю англійською мовою
41. I need an interpreter. –
Мені потрібний перекладач
42. Where can I buy ...? –
Де я можу купити?...
43. That's (too) expensive. –
Це дуже дорого…
44. I'll take one / it / this. –
Я візьму ось це…
45. I like this. –
Мені це подобається
46. I don't like that –
Мені це не подобається
47. Can I pay by credit-card? –
Можу я заплатити карткою?
48. Can I exchange this?
Можу я це обміняти?
49. That's all, thanks –
Це все, дякую
50. Excuse me, where can I get a taxi? –
Вибачте, де тут є таксі?
51. This address , please –
За цією адресою, будь ласка!
52. Drive me to the airport/hotel/city center –
Відвезіть мене до аеропорту, готелю, в центр міста
53.When does the bus to
leave? – Коли від’їжджає автобус до…?
54. Stop here, please. –
Зупиніть будь ласка тут
55. I'd like a ticket to...-
Я б хотів/ла квиток до…
56. When does the check-in begin? –
Коли розпочнеться реєстрація?
57. Where can i return my ticket? –
Де я можу здати цей квиток?
58. Here are my passport and custom declaration -
Ось мій паспорт і митна декларація
59. Here is my luggage –
Ось мій багаж.
60. It is a business trip –
Це ділова поїздка
61. It is a turistic visit -
Це туристична поїздка
62. I travel with a group – Я їду в складі групи
63. I want to book a room.
Я хочу забронювати номер.
64. I want a room with bed and breakfast.
Мені потрібний номер з ліжком та їжею в кімнаті.
65. Non-smoking, please. –
Для некурців, будь ласка
66. Here you are.
Ось, візьміть
67. Keep the change –
Здачі не потрібно
68. Could I have the bill? –
Рахунок, будь ласка
69. The
сhange is not correct – Не правильно порахована здача
70 Could you break this 100 (hundred) dollar bill? Не могли б Ви розміняти 100-доларову купюру?
71. What size is this sweater?
Який розмір цього светра?
72. I want to try it on. –
Я хочу приміряти це…
73. I need... –
Мені потрібно…
74. I want to book a table.
Я хочу забронировать столик.
75. I'd like... - Я хотел бы...
76. I do not eat meat. –
Я не їм м’яса.
77. I agree. – Я згодна/згоден
78. With pleasure. -
Із задоволенням.
79. I see. -
Ясно
80. I am busy. –
Я зайнятий
81. No, thank you. –
Ні, дякую
82. I am sorry, but I can’t. –
Вибачте, я не можу
83. Thank you so much!-
Велике дякую!
84. You are welcome! –
Будь ласка (у відповідь на дякую)
85. Best wishes! –
Всього найкращого!
86. Congratulations! –
Вітання!
87. Happy birthday! –
З днем народження!
88. I wish you all the best! - Я бажаю тобі всього найкращого!
89. Have a good time! – Бажаю гарно провести час!

90. Have a good holiday! – Гарно відпочити!
91. Have a good trip! –
Щасливої дороги!
92. Take care!
Бережи себе!
93. Good luck! –
Щасти!
94. See you (later)! –
Пізніше побачимося!
95. See you soon! – До скорої зустрічі!
96. I need help.
Мені потрібна допомога!
97. I'm lost. –
Я – загубився!
98.I have an emergency. Please
call for help. - Це терміновий випадок. Покличте на допомогу!
99. Call the police! –
Викличте міліцію!
100. Call for a doctor. –
Викличте лікаря! 

Немає коментарів:

Дописати коментар